Deletedmom_59 haklısınız, çok sağolun bilgilendirmeniz için, zaten ilk zamanlarda çok berbat hissettirmislerdi, bir misafirliğe gitmiştik oğlumla aynı ayda olan bir oğlan çocuğu vardı o emiyormus, hasta flsan çok olmuş çocuk biraz zayifcaydi benim oğlan da toplu durunca bana aman.zatrn mama almış ondan pof şişkinlik bu biz anne sütü veriyoruz demişti.. zor yollardan geçtik bir şekilde mama veren anneler olarak bir de bu şeylerle uğraşmak saçmalık olur ever