Bahri2020Beren2021 Oğlum 10 aylık ateşi var ama bası 37 çıkıyor bogaz ve ense kisımları ateşli 39 larda cıkiyor neden sadece oraları ateş yapmış olabilir bilgisi olan var mı şurup verdim bekliyorum
Wolverine Bahri2020Beren2021 bekleme acile gidin tahlil vs yaparlar ben bir kaç gün önce 39 derece ateşle götürdüm oğlumu kulak enfeksiyonu ve kanda enfeksiyon çıktı. Mutlaka önlem alınmalı
GoGirl Bahri2020Beren2021 aslinda en dogrusu koltukalti eger basit eczanede satilan koltukalti olceriniz varsa daha net sonuc elde edersiniz
3MelekAnnesi3 Bahri2020Beren2021 ates ölçeriniz temassızsa onların dogruluk payı genelde %60 %70 oluyor klasik koltuk altı ölçerler genelde %90 dogru sonuc verir eger varsa birde onla ölçün birde nolur nolmaz ılık suya sokun bebeginizi cok gecmiş olsun
Elifdurununannesi Bahri2020Beren2021 elleri ayakları soğuksa ateşi vardır 37 başlangıç gibi dikkat edilmeli tabi durduk yere çıkıyorsa mutlaka tahlil yaptırın derim geçmiş olsun
Gamzeli Acile goturun bogaz yolu enfeksiyonu olabilir canim cok gecmis olsun ates dusurucu verebilirsin. İlik bi dus aldirabilirsin 💮
Yadeee Bahri2020Beren2021 doktora götür canım bizde haftanın başından beri öyleyiz 39 oldu gittik enfeksiyon varmış birde diş çıkartıyor hepsi bi anda olunca yoruyor bebekleri malesef ki bekleme git kan idrar tahlili yapılır için rahatlar ne olduğunu bilirsin 😇 geçmiş olsun 🙏🏻