Kızlar ben bir yerde hata yaptım ve yardımınıza ihtiyacım var. Dün sağlık ocağından kan ilacı aldık ferrum isimli. Elmaya sık ver dedi ebe. Bende dün ilk defa oğluma havuç duyu sıkıp 1 tatlı kaşığı vermiştim tadım için. Vücuduna bakmak aklıma gelmedi. Bugunde elma suyuna ferrumu damlatıp verdim saat 11 gibi. Şuan banyo için soyduğumda göğsünün ora alerji olmus kıpkırmızı olmuş. Çoookk üzüldüm 😔 sizce hepsini mi kesmeliyim verdiklerimin. Keşke dün havuç suyunu vermeseydim. Elmada normal beyaz elmadandı acaba omu yaptı ferrummu yaptı. Kendimi çok suçlu hissediyorum😭😭😭😢