Hanımlar bn cilt bakım yaptırdm bi yerde hem lazer hemde dermapen o kadr pismanm ki paramı ödedm ikisnnde az bi mevlada degil ama sonuç yok yüzüm öteki halindn dha kötü oldu tüketici hallarına gittim rapor iştedi dktrdan randevu bulnca alıp baş vurmayı düşünüyrm başina byle birsey gelen oldu mu yada blgsi olan varmi?