Sadiye1 benim oğlum gibi geç emekleyecek.çünkü adımlayı öğrenen çocuklar geç emekliyor.ve bundan sebep yerde oturayım ,yüz üstü yatayım,sırt üstü yatayım olaylarına hiç girmedi.nefret ederdi.varsa yoksa tut elimden ayakta kalalım dı derdi.oğlum 10 aylık emekledi ama öncesinde tutunup sıralama yapıyordu.duvardan mobilyadan tutunup bütün evi geziyordu.7 aylıkken elinden tuttuğumda adımlıyordu benim oğlumda.hiç acele etmeyin bırakın ne zaman isterse emeklesin.emekledi 1 ay sonra da yürüdü oğlum.1 yaşında şimdi.