Oğlum anne demeyi öğrendi, neyse baya oldu. Baba ve aba demeyi de öğrettik amaaa genelde hep anne diyor. Benim annesi olduğunu biliyor bana bilincli anne diuor ama babasına ablasına da diuor. Az önce markete indim, bir kadına bakarak anne anne diyor. Yani normal mi ? 16 aylık bu arada. Yeni öğrendiği için mu bu kadar tekrarlıyor?