Elone yani iki güne bir çalıştırıyorum, baya bi kir topluyor, tertemiz oluyor. Oğlum hareketlenincea aldık yerler her daim temiz olsun diye, şimdiye kadar ki para verdiğim en iyi şey diyorum valla. Oda cokkirli olursa da turbo ayarında çalıştırıyorum gayet güzel temizliyor