Benim bebegimde 4 ay 14 günlük. Size soyle bisey demek istiyorum . Her cocuk uyumak iwter falat destekli uyuyanlar kendileri uykuya gecemez yani bizim gecirmemiz gerek. 4 aylik hir bebek 2 saat uyanik kalabilir. Eger uyku belirtisi gosterdigi zaman siz uyuymazsaniz uykusu acilir. Nasil biz kahve icince ya uykum acildi diyip yatakta bi saga bi sola donup uyuyamayaiz onlarinki de iste böyle sasiyor. Yapmanix gereken kalktiginizda saati yazmanız. Ilk uyku genellikle 1 bucuk saat sonra gelir . Bir bucuk saat sknra uyuymaya calismalisinix. Mesela bn kucakta qyna karşısında uyutuyorum. Ama atakta oldugu icin direnmeler var . O zaman mesela oyuna ceviriyirum ayna karsisinda hoplayalim ziplayalim diye oyun oynayiyorum. Uykulari kaçırmayın. Kaçırınca daha da ofkeleniuorlar. Karisik oldu ama inşallah anlatabilmisimdir