mltmkrkl çikolata gaz yapıyomuş ama ben yiyorum üstelik bebeğimde kolik yemediğim zamanlardada gazı fazlaydı ağlama nöbetleri vardı sütüm azaldı herşeyi kese kese sadece su ile süt artmıyo kim demişse yalan söylemiş 3 litre su içip yaklaşık gün içinde 4 litre sıvı tüketiyorum et çorbaları tavuk çorbaları ama hiç fayda etmedi bende artık hiç birşeyi kesmiyorum yiyorum valla rezenede içiyorm gazımı alsın diye