silakabadayi Arkadaşlar merhaba tecrübeli annelere bi sorum olcak😏 Bebeğim 17 günlük iki gündür ise gazında ve kakasında koku var ekşimsi peynir kokusu gibi. 🙄 Yenidoğanlarda koku olmaz diyorlar benimkinde olunca üşütmüştür diyorlar bi bilemedim neyden kaynaklanıyordur acaba yaşayan var mı bu durumu 🤔🤔
Dodonay silakabadayi ne bileyim kokardı sanki bizimkininde. Şimdi üç aylık. Hala anne sütü alıyo. Fena kokusu var
Gamzetrl silakabadayi benim kız doğduğundan beri bi koku bi koku sorma gitsin büyük insan gibi🙈😄 doktor sorun yok demisti.
[silindi] silakabadayi kakası kokmuyor dedikleri bence hiç kokmuyor degil, insan dışkısı gibi kötü koku yok anlamında sanırım. cunku bahsettiginiz afedersiniz eksimsi peynir kokusu benim kızımın kakasında da var 4 aylık kızım
silakabadayi Dodonay Gunesimmmm Sadece anne sütü başka bir şey yok. En geç iki saatte bir emziriyorum ve Her emzirmeden sonra bezini değiştiriyorum altın sarısı kaka yapıyor
silakabadayi Dodonay Gunesimmmm Her gelen birşey söylüyor normal olsa bile insanı endişelendiriyorlar 🙄🙄
Dodonay silakabadayi yok yok çok takmamak lazım. Ben çok evham yaptıgım zaman ; “ amaann eskiden bu mu varmış, çocuklar büyüyomuş işte” deyip geçiyorum 😁
Ada_kiz silakabadayi üşütmüş olsa rengi yeşil olurdu sanırım benim bebişte 4 aylık tavsiyem kimsenin dediğine kulak asmayın boş verin