Aliye_22 Arkadaşlar 5 gündür bütün tıkanıklığı yaşıyoruz zaten bu sabah kalktı dudağının kenarında uçuk var internetten baktım ölüme kadar yol açar diyor uçuk geçiren korktum öyle okuyunca doktora götürmem gerekir mi
BeyzaLivaLeyla Aliye_22 uçuk çok tehlikeli doktora götürün bence benim herpes virüslü uçuk alışkanlığım var malesef genetikleşti gibi yaz kış çıkardı vitamin eksikliğinden kantaron yağı çok iyi geliyor ama yetişkinler için
eceunverkanra Aliye_22 Ucuk bebekler icin cok tehlikeli bir virusmus, doktora goturun isterseniz bagisikligini kuvvetlendirici vitamin fln yazar. Cok gecmis olsun
Saripapatyammm Aliye_22 Doktora goturun. Yanliz bildigim kadariyla ucuk virusu bebeklerde ancak ucuklu birinin opmesiyle olusabiliyor. 10 ay icinde boyle biri ile temasi oldu mu ?
Seyithan Aliye_22 merhaba. Oğlunuzun uçuğu sadece bir kızarıklık şeklinde miydi yoksa yara var mıydı? Oğlumun dudağında bir kızarıklık fark ettim. Uçuktan şüpheleniyorum. Yardımcı olabilir misiniz?şimdiden çok teşekkür ederim 🙏
Saripapatyammm Aliye_22 Olabilir canim. Cok tehlikeli. Mutlaka gidin doktora. Ucuklu temasindan kesinlikle kacinin. Sizde olsaniz baskasida olsa. Bebekler icin kötü sonuclaniyor. Allah korusun.
Aysun92 Aliye_22 benim de kızım 11 aylık uçuk çıktı 3 4 gündür geçmedi ben de yeni anladım uçuk olduğunu ve çok panik oldum ne krem kullandınız acaba bir de kaç güne geçti
Aliye_22 Aysun92 yarın bakıp söyleyim size annemdeyim bugün eve geçince yazarım sabaha geçmişti hem benim hem oğlumun çok iyi geldi bize