Dadam biz zaten ücretli bestiron kullanıyoduk ama ona ragmen değerleri düşük cıktı ve devlet hastanesi bu özel ilacları bilmiyorr bana yine devlet kapsamlı ilaç önericek bunu ıcınce kustu diyince napıcam bilemedim devlet özel ilacları bilmiyor özelleri özel doktor öneriyor sanırım