Aycan5454 Ben ilk aşıya eşimle gitmiştim korkuyodum içim gidiyordu ama 2. Ay aşısına tek gittim oğlumu alıp alıstırdım kendimi cünkü her ay var nerdeyse kabullenmek lazım anlık bir acı insallah aşıdan sonra huysuz olmaz birde ateşi cıkmaz benim bir gün hafif uyku ve huysuzluk yaptı doktor calpol şurup al atesi cıkarsa cok huysuzlanırsa ver dedi bir çay kaşığı seninde aklında bulunsun kuzum