Cancansmom Acemiyim_anneyim muz,elma,armut, Almanya’dayim buraya marketlere mango ve mor erik geldi ona da basladim.
Ummuscetinkaya Acemiyim_anneyim mevsime ait olan her meyveyi alıyorum mutlaka ama babamız çilek görmüş onu da almış. Ben günlere böldüm her gün iki meyve. Bugün mandalina elma sırası evde ne varsa günlere bölerek veriyorum
asz Acemiyim_anneyim ben eve hangisini alırsam onu.muz,armut,elma,mandalina,portakal,nar,kivi.yani genel olarak yiyiyor meyve.ayırt etmedi henüz.
CaglaCeylin Cancansmom bizde almanadayiz, mangoyu sevmedi kizim avacado bögürtlen, yaban mersini muz üzüm hergün degisik yer
Sdilarapelit123 Acemiyim_anneyim maalesef hir bir meyveyi yemiyor yediremiyorum 🙄 siz nasıl başardınız?
Prensinannesii Sdilarapelit123 bana sormadınız ama cam rende de rendeleyip yoğurtla veya öyle sade kaşıkla yediriyorum ben ama zorla tabi bir gün gelecek zorlamadan yiyecek diye bekliyorum ya
cydcvk Sdilarapelit123 dilimleyip eline verin. 7 aylıktan beri bu şekil yiyo kızım. Cam rendeden geçirip kaşıkla verdiğim zaman yemiyor
Prensinannesii Acemiyim_anneyim elma armut bazen muz avakado portakalı ucundan veriyorum ayva emiyor sadece
Cancansmom CaglaCeylin aa benimki daha 9 aylik olcak,o yüzden püre mi diye sormuştum,afiyet olsun ona❣️