Arkadaşlar merhaba 16 ay 26 günlük kızım var aşırı derece de meme düşkünüydü gece sürekli emmesinden bende dinlenemiyordum 4 gündür kestim ama vicdan yaptım biraz üzülüyorum erken mi yaptım diye ama kestiğimden beri daha düzgün yemek meyve yer oldu ne yapayım bana akıl verin istiyorda üzülüyorum sağıp mı versem tekrar memeye geçersem daha düşkün olur diye korkuyorum