Kızlar dokuz buçuk aylık bebeğim var emmeyi bııraktı bir süredir elimle sütümü sağıp biberonla içiriyorum ama sütüm 25 cclere kadar düştü ilk başlarda 80/90 arası çıkıyordu sizce bu durum neden olmuş olabilir?? Birde süt sağma makinası alsam bir işe yarar mı lütfen yorum yapın☺️