Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 9 aylık, başından beri uykuya sürekli farklı şekillerde geçiyor kolik bir bebekti asla düzene sokamadık büyüdükçe olur diye diye 9. Aya geldik. Sürekli her uykusu gelişinde farklı uyuyoruz, uyku saatleri düzenli. Ama özellikle gece olmak üzere çoğunlukla emerek uyuyor. Durum böyle olunca da uyku süreleri kısa oluyor, geceleri de çok uyanıyor. Emerek uyutma işi nasıl bitiyor onu üzmeden, kendimden mahrum bırakmadan nasıl yapabilirim? Karnının doyduğundan emin oluyorum boş boşuna uyumak için emiyor ve emmek için uyanıyor. Lütfen tecrübesi olanlar yardım edebilir mi? Bu arada emzik kullanmıyoruz 3. Aydan sonra kendisi bıraktı almıyor.