YNurynk Benim oğlum 3 buçuk aylık. Ne damlalar kullandım hiç bi çare bulamadım kolikti. Babaannem 1 çay kaşığı çörek otunu bir su bardağı suyla kaynatıp içirmemi söyledi. Ben bunlar eski şeyler zararı olur diye yapmıyordum. Ne varsa eskilerde var. 2 aylıkken yaptım içirdim. Ne gaz sorunu kaldı ne ağlamaları. Rahat rahat gazını çıkardı uyudu. Çok rahatladık ve bitti çok şükür. Tavsiye ederim göreceksiniz sonucu.