Ahsen123 sma güzeldir ama dediğim gibi değişebilirsiniz belki tadını sevmemiştir bizde işe yaramıştı çünkü. Ama buna çok takılıp üzülmeyin o zaten ne kadar yiyeceğini kendi ayarlıyor demek o ona yetiyor. Doymasa ağlar zaten. Zamanla artacaktır bende çok takılıp üzülürdüm ama hiç gerek yokmuş. Bu zamanlarınızı tadını çıkarın eğer bebeğiniz sağlıklıysa gerisi önemli değil İnan’ın.