Anneler merhaba, oğlum 1 aylık ancak emdikten sonra bazen sadece süt bazen böyle pelteli sanki lor peyniri gibi ağzından çıkarıyor. Her seferinde değil ama ister istemez endişeleniyorum. Öyle çok ya da fışkırır tarzda da değil ama acaba fazla mı geliyor çıkardıktan sonra acaba aç mı kalıyor bilmiyorum. Sizin başınıza geldi mi bu?