Asilinannesiiiii Böyle bi tayt var mı kızlar . Kilomolarak eski kilomdayim ama kocaman bı göbek kaldı sarkıyor çok kötü. Nasıl.toparlarim nasıl gider bu göbek. Önereceğiniz tayt korse var mı?
Arassbusss Asilinannesiiiii Taytla falan olmuyor inanın ki belki az bi toparlar ama kesinlikle spor yapılmalı ablam sporla sıfır karın şuan göbek yok her seyi gitti yağların eriyip kasa dönüşmesi lazım bunun içinde spor şart yoksa sarkma da göbekte kalıyor malesef 🤦♀️
Asilinannesiiiii Alayay yamuna ve ovli korse öneriliyordu ama ovlinin yorumlarına baktım pek memnun olan yokml. Yamuna pahalı. Yani alıp da kullanmayıp bı köşeye atarım param da boşa gider diye korkuyorum :)
Asilinannesiiiii Arassbusss spor da yapamıyorum kk. Bebeğim çok huysuz ve hiç uyumuyor gece falan. Ben de öğretmenim okula gidiyorum eve koşa koşa geliyorum emzirmek için. Yanj pek vakit olmuyor. En azından yardımcı bişey olsun dedim