Balkizlarim bakın ben bu doktoru örnek vererek su konusundaki görüşünü dedim. Kendi özel doktoruma bez kokusunu sordum hemen aklına enfeksiyon gelmesin dedi. Sıcaktan olur bez uzun süre kalırsa kokar yediği içtiği besin bile etkiler dedi. Ayrıca benim oğlum idrar yolu enfeksiyonu oldu doğumdan itibaren tedavi gördü baktık geçmedi 3 ayı dolunca sünnet etmek zorunda kaldık. Bir kere bile bezi kokmazdı hatta hemen hemen belirti göstermedi biz şaşırdık doktor her bebek kendine özel ve çok farklılıklara sahip hiç belirti göstermeyen var dedi. İdrar da çıkmazdı kültürde belli olurdu. Susuzluktan da olmuyor bebek enfeksiyon bu anatomik yapıyla alakalı dedi. 🙏🏼 Bilmediğim tecrübeli olmadığım konuda boşa konuşmam .