Gr2727 Kızlar bebeğim 3 ay 20 günlük hem bni emiyor hem mama veriyoruz sorum şu aventn biberonunu kullanıyoruz meme başlığı tek delik olani kullanıyoruz kaçıncı ayda 2delikli başlığa geçiliyor
Juniorannesi Gr2727 3.aydan sonra geçebilirsin diye biliyorum canım. 3m+ olanlar 2 delikli 3 numara başlık yani