Durukubra benim bebeğim de 5 ay 9 günlük 😂
Akşam 7-8 arasında yatar sabah 6’da kalkar. Ben de güne onunla başlıyorum. Bu düzeni kendi kendine oturttu. Son bir kaç haftadır iyice alıştırdı kendini. Bebekler düzeni severler.
Ben her gün dışarı çıkartıyorum. Dışarıda yaptığımız aktiviteler epey yoruyor onu. Evde de 2-3 saatte bir yatar. Onu da canı isterse yapar. Ben de akşam 11-12 arasında yatıyorum.
Artık hem işimi yapabiliyorum hem de yemeğimi.