bicirik Mom62636362 Ben normal 6 aylıkken iki numaraya geçmiştim vitamin olarak içeriği daha fazla doktorum demişti🌼
bicirik Mom62636362 ya kıyamam diş dönemlerinde öyle oluyor. Diş çıktığı gün yemekeri eskiye dönüyor. Hatta baya yiyor yemediği günlerin acısını çıkarıyor. İnşallah en kısa zamanda görürsünüz incileri