nursocum ek gıda iyi gidiyor -du.. diş çıkarma dönemindeyiz, biberon reddi ile beraber yedikleri şeyleri de reddeder oldular, sabah mamadan sonra yumurta sarısı+yoğurt+lor ezip veriyorum, öğlen mamasından sonra sebze veya meyve püresi, akşam da yoğurt yediriyordum (mamadan 1 saat sonra falan veriyorum ek gıdayı).. şimdi anca uyurlarken biberon verebiliyorum, çok sancıları var