Herkese merhaba kızlar,
Bebeğim ilk önce doğum yaptığım hastanede 18 ile yatışı yapıldı, 11 olduğunda taburcu edildi. Tekrardan değer 18 olduğunda yatışı yapıldı. Dün gece değer 12ye düştüğü için fototerapy cihazı kapatıldı. Sabaha kadar yine 14e çıkmış. Kan uyuşmazlığımız var bebeğimle o a+ ben 0+ . Bu durum daha ne kadar böyle sürer? Gözümde ağlamaktan yaş kalmadı. Bebeğimi küvezde görmeye artık yüreğim dayanmıyor. Her yeri delik deşik içinde😓