Tgbkzn Evdeeczaneden alıyorum fiyatları daha uygun ve güvenilir bir site İzmir’de oturduğum için bizzat gidip yerlerini görme imkanım oldu 6 aydır ordan alırım hep
Sena-bera-mira Minikcasper01 benimde ailem destek oldu dedemiz karşıladı mama parasını hâla destekler bize sağolsunlar
Balyanaklikiz Minikcasper01 E bebekten alıyorum canım. Bulunduğum ile ebebek açılmadan önce de kırmızıbeyaz sitesinden alıyordum hiç bir sıkıntı yaşamadım gayet memnundum.
Minikcasper01 Beyazlale hmm migrosa bakmadım ne kadar orada olmadı bi bakarım orayada. Bizimde Sma 1 Optipro
heyipekto Minikcasper01 yaaa değişiyor hemen aşağımızda ol eczane 90 cadde de 75😅😅 daha önce de B&G store dan aldım çok memnununa bi sıkıntı yoktu
Heyyymomyy Minikcasper01 merhaba eğer polis tanıdığınız varsa emniyet kantinlerde daha uygun oluyor. Sma 850 gr mamayı 90₺ ye alıyoruz. Normalde 130₺