Merhaba güzel anneler, benim 3 aylik bir kızım var ilk doğduğunda goguslerim patlayacak gibi dolardı. Simdi ise inanılmaz sönükler süt varmi diye arada sıkıyorum var bebişte emiyor ama neden bu kadar dolgunlugunu kaybetti anlayamadım. Acaba sütüm mü kesiliyor