Sonis 1 bardak süte 2 yk koyup 2-3 saat bekletiyorum oda ısısında. Sonra içine yarım muz, pekmez, kakao ,tarçın ilave edip blendırdan geçiriyorum miiisss gibi smoti oluyo sütte yapıyor hemde doyurucu oluyor kendi adıma. Ara öğün olarak yapabilirsiniz