Mammamiya Sürekli ağzında emziriyorum doyuyor artık meme emmek istemiyor ama eli sürekli ağzında iki elini birden ağzına alıyor emzik kullanmıyor kabul etmedi bu el tanıma muhabbetini biraz abartıyor mu sürekli kaşınır mı ağzı
Cinarinannesi00 Mammamiya Bizim oğlan da öyleydi canım şuan 5 ay 20 günlük hala öyle hatta tecrübesizlikten dişe çok yormustuk bu durumu 😊
MinikBugram Mammamiya benim oğlum da öyle sürekli emzik kullanırız canı isterse onu atar ellere döner
zeynepzeze Ellerini tanımaya çalışıyor çünkü 😊 Doktorlar buna oral dönem diyor… Böyle yapması çok normal, abartmıyor ☺️
Adeviyee Cinarinannesi00 canım bana da her gören dişi çıkacak diyordu herkese hayır diyordum dediğim gibi de beş aylık oldu hala dişi falan yok çünkü sebebi diş değil 😂
Mammamiya Adeviyee diş için çok erken onun olmadığını biliyorum da neden böyle yapıyor onu bilmiyorum
Cinarinannesi00 Adeviyee Aynen haklısın canım işte ilk bebek olunca sağdan soldan da dış denilince bizde hep onu düşünüyorduk 😊