Tucig ben normal doğum yaptığım için gerek kalmadı az kilo almıştım. Doğumdan önce almıştım ama ben düzenli takan korse uzun kullanabilecek biri değilim onu anladım. Öncelikle çok sıkı tutuyor hiç rahatsızlık vermiyor. taktığında baya inceltiyor . Ama vücuda direk takılmıyor atlet üzerine takabiliyorsunuz. Ben öylece koydum kenara 1 hafta düzenli bile takmamışımdır. Kullanıcı yorumları çok olumlu. 212 tl’ye almışım 145 tl’ye satıyorum. faturası mevcut