Dün gece çok başım ağrıyordu ağrı kesici igne vuruldum adını bilmiyorum. Doktor emzirebilirsin dedi. Bebeğimi gece uykusunun arasında 2 kez emzirdim emdi normal yine uyudu. Sabah 6da uyandı çok az emdi sonra istemedi bende zorlamadım. Sonra huysuzlanınca yine vermeye çalıştım çığlık attı ağladı. Noldugunu anlamadım zorlamadım saat 8 buçuk oldu hala istemiyor, normalde memeye aşık bir bebek acaba sütün tadı mı değişti diye doktoru arayıp sorduk (doktor tanıdık eve gelip yaptı iğneyi) değiştirmez tadını, değiştirse bile ilk sütü emmiş onun etkisi geçti çoktan dedi. Bu arada bebeğim 4ay 11 günlük. Bi kaç kez daha denedim sakince oynayarak falan vermeye çalıştım ama kafasını çevirip huysuzlaniyo. Ne yapabilirim?