Annebebek58 Kizlar 7.5 aylik bebegim var 3 4 gundur gece kalkinca goguslerim dolu dolu olurduu bu arada 5 haftalik hamileyim Ama bugun kalktigimda yumusakdii sizce sut mu azaldiii veya sut mu bitti
Senaaa11 Annebebek58 eğer hamileysen o sütü çocuğa veriyorsan o sütte vitamin yok diye çocuk gelişmez hamileyken süt vetmeyin sütte vitamin kalmıyor
pandemibebegi Çok mu uyanıyor bebeğin bu aralar ? Benim de taş gibi olurdu bir kere falan uyanırdı gece çünkü. İki üç gündür sık uyanıyor gece ve yumuşacık göğüslerim 😕
Annebebek58 pandemibebegi benimki dogdugundan beri geceleri 4 5 kere kalkarr Kalktigi halde sert olurdu ama bugun niyeyse yumusakk dun cok ev isi yaptim dinlenemedim ondan da olur mu acaba
pandemibebegi Annebebek58 Tabiki yorgunluktan dolayı olabilir. Vücudumuz dinlenince süt üretimi güzel oluyor. Sütüm azaldı diye kesinlikle düşünmeyin psikoloji çok önemli 🌺
Mybabyboy1 https://blog.gittigidiyor.com/bebek-anne/hamileyken-emzirmek-hakkinda-6-bilgi Bu linki bi oku istersen hamileyken sut azalabiliyormus