Bebeğim anne sütü ile besleniyor ve sürekli bu sıkıntıyı yaşıyorum . En son 10 gün önce lavman ile kakasını yapmıştı oğlum . Doktora götürdüm duphalac şurup verdi. 5 gündür sabah akşam içiyor ama henüz fayda etmedi. Masaj yapıyorum, karnının üzerine koyuyorum hareket etsin diye , kendim incir+Kayısıyı sıcak suda bekletip yiyorum hemen ardından suyunu içiyorum . Gazını rahat çıkarıyor fakat kakasını yapmıyor. Karnı mı doymuyor acaba 😔