Sevgidinleyici ben doğum yaptıktan 10 ay sonra ilk reglimi oldum ve o da aynı anlattığınız gibiydi. Hatta 2 ay bu şekilde devam etti, sonra yoğun bir şekilde gelmeye başladı.
Ben sık sık kadın doğum doktoruma kontrole gittim. Normal olduğunu söylemişti bana. Eğer sizin şüphelendiğiniz bir durum yoksa yani korunmasız ilişki gibi bir durum olmadıysa bence normal seyrinde şu an regliniz. Eğer korunmasız ilişkiniz olduysa bir doktora danışın tabii ki.