Sumeyra87 bu şekilde kusması sütün yaradığı anlamına geliyor diyorlardı benim bebeğim de kustuğunda. Ben iki göğüsten de emziriyorum doğduğundan beri kendi bırakana kadar emziriyorum hala. Bir de fışkırarak kusmuyorsa normal bence. İki göğüsten de emzirin derim