Anne80 Kızım 5 ay 4 günlük gecen ay alt 2 dişimizi çıkarttık bi o zaman böyle saat başı uyanıyorrdu yine mi diş çıkartıyo anlamıyorum neden böyle sürekli uyanıyor daha doğrusu gözleri kapalı ağlıyo gibi pilim bitmiş durumda 😔
Eternalove Anne80 bizde 5 ay 5 günlüğüz bu ay 4. Aydan daha zor geçiyor vallahi. Bende baktım dün bizim dişler geliyor ondan sanırım. Bu diş olayı ne zaman geçicek çıktıktan sonrada mı bitmiyor 😩
Anne80 Eternalove esilamina23 3 aylıkken filan ben kalkmasam uyanmazdı 3 saate bi emzırırdim uyurken. Bu diş işleri başladı 4 bucukta 2 tane alt diş geldi birkaç gecedir de böyle uyanmaya basladı üst dişler böyle hemen geliyı mu yani bu dişler art arda mı cıkıyo biz biraz erken başladık çıkartmaya anlamadm 6.ay cıkar diyordum tahmini gaz desen değil çıkartıyo artık cok yoruluyorum keş gibi oldu gözlerim :(
esilamina23 Canım benım koz 9 aylık bır hafta öncesine kadar saat bası uyanıyordu 🙁son günlerde sadece bı kez uyanmaya başladı bır hafta oncesıne kadar hep böyle gıdecek sanıyordum gece çok zor oluyor allah yardımcın olsun bı yerı agrıyordur büyük ıhtımal
esilamina23 Anne80 canım bız 6 buçukta çıkardık alt ıkı dışı erken çıktı ama üst süsler halen çıkmadı suan 9 aylık benımkıde huzursuz elleri ağzından çıkmıyor yüz üstü yere bırakıyorum emeklesin dıye onu bıle ıstemıyor
Anne80 esilamina23 bizde 4 bucukta cıkarttık canıö 6 da da bu gidişle üstler gelir diyordum o zaman neden ağlar gibi uyanır kı