Merhaba anneler🙋🏻♀️ 4 farklı diş kaşıyıcısı aldık fakat fayda etmiyor bebeğim rahatlamiyor bı turlu 6 ay 20 günlüğüz ek gidayada başladık sanki daha bı arttı sürekli eli ağızda ne bulursa ağzına götürüyor ve kaşımaya çalışıyor önerisi olan var mı nasıl baş ediyorsunuz bebegim çok huysuzlaniyor.