Asel_k_11 Hanımlar bebeğim sekiz aylık günde 3 öğün veriyorum 2 ana 1 ara akşam yatış saatinden 2 saat önce ek gıda yatarken mama veriyorum ama bir haftadır uyanınca büyük tuvaletini yapıyor ne yapmalıyım
Eylulunannesiiii Asel_k_11 kakası geldiyse yapıcak buna siz nasıl müdahale edebilirsiniz ki yani sorunuz biraz garip olmuş ☹️
tosbikyanak-ela- Asel_k_11 gece de olsa yapıyor canım dua et benim kızımda 3 gündür tık yok kafayı yiyeceğim artık valla
Asel_k_11 Eylulunannesiiii size garip gelebilir fakat daha önce böyle bir sorun yoktu ve gece bağırsaklarının çalışması normal mi yada yanlış yaptığım bir yer mi var diye sordum
Eylulunannesiiii Asel_k_11 benim bebeğimde kakasını genelde gece yapar hatta biraz önce temizledim altını bence normal bir durum bir sorun olduğunu ben hiç sorgulamadığım için biraz garip geldi bana o yüzden öyle dedim.
Ayperi15 O düzene girer canım şu an çok küçük sürekli beslenmesi gerek. Zamanla gündüz yapar kakasını.yediklerinde bağırsak florasını bozacak bir şey yoksa kıvamı sert yada sulu değilse korkma
Asel_k_11 Eylulunannesiiii aslında yapmasından çok beline kadar çıkıyor haliyle üstü değişiyor ve uyku tamamen gidiyor yani
Asel_k_11 tosbikyanak-ela- zeytinyağını yemeklerine bol bol köy canım fayda eder benimde yapmazdı fazla sonra düzene girdi
Eylulunannesiiii Asel_k_11 evet o sıkıntı oluyor ama yanlış birşey yaptığınızı ben düşünmüyorum. Zaten buna müdahalede edemezsiniz. Düzene giricektir illa ki.
Eylulunannesiiii Asel_k_11 çok yedirsenizde az yedirseniz de o kakayı yapıcak zamanını biz bilemeyiz yapsın yeterki 😁
tosbikyanak-ela- Asel_k_11 içiriyorum devamlı ama hiç sulu yemekler yemiyor hep katı besleniyor be yaparsam yapayım çorba yada sulu yemek yedireyorum kafayı yiyeceğim😔😔