Merhaba hanımlar ben Aptamil ve sma mama kullanıyorum yaptıktan sonra icmedigi Zaman ne kadar süre SONRA tekrardan veriyosunuz 1 saat olarak biliyorum bilgisi olan yaza bilirirmi veya kullanan anneler napiyo siz çocuğunuz içmediği zaman ne yapıyorsunuz