Cemremir00 Kızlar 11 aylık oglum kafasının arkasınadüştü 1.saat 10dk oluyo oyaladım ama uyudu napıcam ya
Dgndrmz Cemremir00 ah canım ilk düşmelerinde böyle hassas olunuyo sonra ona bile alışıyorsun emin ol korkma kafa arkası cok düşer cocuklar yürüme dönemlerinde özellikle devamlı düşecek devamlı sen korkma yeterki sivri yerlere vurmasın yuksek yerlerden düşüp kafa üstü düşmesin korkmayın uyusun bişey olacagını düşünmüyorm bizimkide çok düştü 2 yasına girecek hala düşer alıştık artık diyorm ya hop oldu annemmm derim gel öpüyüm derim öperim gider oynamaya devam eder
karabiberimm Cemremir00 kustu mu düştükten sonra ve gözbebeklerine bak orantısızlık var mı geçmiş olsun canım
Egynazim Cemremir00 Korkmayın çok sert vurmadıysa takip edin kusma göz kayması VS yoksa birşey olmamıştır inşallah. Benimde başıma gelmişti bizim yüksek yatakta kafa üstü düştü 🤦🏻♀️ 1 saat oyaladım sonra uyudu.
[silindi] Düşme yerinin yüksekliği neydi 50 cm den yüksekse riskli falan bişiker diyorlardı . Geçen benim kızımda düştü ama kısa mesafeden unutmamaya çalıştım gözbebeklerine baktım heryerine elledim bi yeri ağrıyor olsa tepki verir diye ama doktora gidin bence imkan varsa
SertapHilal Fışkırarak kusma, huzursuzluk, gözlerde kayma vs varsa bi doktora götürebilirsin. 50 cm’in altında bi yerden düştüyse bişey olmaz ama onun üstünü riskli görüyolar. Uyutmamazlık yapmana gerek yok, sadece saat başı kontrol etmen yeterli. Geçmiş olsun