Kusdmr Kızlar bugün test yaptırdık eşimde bende pozitifiz.1 yas bebeğim var emiyor.Grip gibiyim.İlaç kullandınız mı? Nasıl atlattınız?Neler önerirsiniz
gulrecelim_55 Bebeğim 1.5 aylikken pozitif olduk ilaç kullanmadım sadece ağrılarım için parol kullandım. Bol bol emzirdim canım. Bol su içtim meyve fazla tuketemedim bebegimde gaz oluyordu
SertapHilal Ben 5 ay önce olmuştum. Çift maskeyle emzirdim, ilaç kullanmadım. C vitamini, limonlu su, tarhana, bol su ve meyve tüketirsen toparlarsın inşallah