Beyzamerterhan Kızlar 4 aylık bebeğime sağlık ocağının verdiği vegaferon adlı damlayı kullanmaya başladım o günden beri kakasında kırmızı kan gibi şeyler var yaşayan varmı ve kaka rengide koyulaştı
[silindi] Beyzamerterhan kaka renginin yeşile dönmesi normal bende veriyorum bebeğime aylardır ama kırmızı leke hiç olmadı
Dgndrmz Beyzamerterhan koyulaşma normal tabiki kan ilacı büyük küçük kim kullanırsa aynı tepkiyi yapıyo o konuda. Bende saglık ocagının ılacını kullandım bi sıkıntı yasamadım ama kırmızı leke normal diye yazmıslardı formda diye hatırlıyorum ama üstte kalsn durumu yasayanlar daha ıyı yonlendırır sızın
121015 Ben de yaşadım sağlık ocağındaki de bir süre kullanma dedi sonra ben değiştirdim hemen bestiron aldım .
Beyzamerterhan SertapHilal ya evet ama alerji testi yapıldı bişey çıkmamıştı gerçi ben hala alerjisi olduğunu düşünüyorum ama
Css Beyzamerterhan bende 2 gün vermiştim ilk gün normal diye düşündüm sonra 2.gunde aynı sekilde kaka yapınca doktoru aradım alerjik yada bağırsağın sindirememesiyle ilgili bir durummus içinizi ferah tutun İnşallah Allah’ın izniyle bişey olmaz