Ben de yaklaşık 10 gündür aç karna içiyorum ama bir fincan değil bir kupanın yarısı gibi. İlk içtiğimde o etki oldu ama sonra olmadı bir daha. 1 haftadır tartılmıyorum yarın tartılcam bakalım, ama yanında bol su, 3 günlük kabak detoxu, aralıklı oruç ve spor da yapıyorum.