Tunis üstüne sadece ipli bir çıt çıtlı badi giydiriyorum uyurken üstünü örtmüyorum bonya ya gelince sabah öğle akşam 3 defa banyo yaptırıyorum ayrı yetten saat başı elini yüzünü soğuk suyla yıkıyorum yani pişikten önceki yaptığım şeyler zaten normalde evim sıcak olduğunda bunları yapıyodum 😔 yapmaya devam edicez sayıyı artırıcaz artık bonyonun heralde
Çok sağol teşekkür ederim