rameade55 Enfceyyza eşimin tlf modeli daha tam bi özelliğini sevemedi çünkü 3 kamerası var ama çok bi işlevi yok ☺️öyke ahım şagım fotolar çekilmiyo, benim iphone 11, 2 kameralı ve sürekli benim tlfonla kendininkini kıyas ediyor