Asklepios İstanbul sözleşmesi resmi gazetede açıklanıp Türkiye tarafından feshedildi.. Ne düşünüyorsunuz merak ediyorum? (Sakıncalı bir içerik mi oluşturdum bilmiyorum ilk defa gündem ile ilgili bir başlık açıyorum)
Mom090 Asklepios ülkede ne doğruki neyse gece gece konuşmayayım hiç şaşırmadım hemde hiç sadece bize müstahak diyorum …
ElisaNazzz Asklepios benim düşüncem şu yönde gece biraz baktım saat 4bucuk gibiydi anladığını göre bu anlaşma Avrupa falan filan la da bağlantılı ve Avrupa ülkelerinde idam filan yok ya belkide bunun için feshettiler belkide ağır cezalar gelecektir. Valla ben tarafsızlık her zaman derim ki ben yaşantımda bakarım umarım ki kadın cinayetleri son bulsun… Bunu eşi sinirlenince tehdit edilen bir kadın söylüyor……
Deletedmom5284 Bu konuda hep Allahım hayırlısı olsun dedim, umarım hayırlı olmuştur… Bu ülkede her şekilde kadınlar ölmeye devam edecek, bi iki tanesini hadım etmedikçe de bu böyle gidecek, resmen kadınları gözden çıkarıyorlar, görmezden geliyorlar.
Asklepios Deletedmom5284 her gün resmen katliam yapar gibi üç beş kadın cinayetleri işleniyor.. Ve buna hala sessiz kalınıyor o kadar haklısın ki
Mom090 Deletedmom4440 ülkeye idam cezası gelmesi demek aynı zamanda onlarca aydın ve fikirlerine ters düşen insanların idamı demek idam gelmesin çok daha ağır hapis cezaları uygulansın hiç çıkamasınlar hapisten
Annisss Deletedmom4440 maalesef idam bende isterdkm ama bu cozum degil ve görüldüğü de oldugu gibi yillarca yatip sucsuzlugu kanitlana insanlar var bunlar icin kotu olur idam cezasi
Asklepios Mom090 ben görünce o kadar şaşırdım ki. Bana göre çok yanlış. Bu cinayetlerin önünü daha çok açacak
Mom090 Deletedmom4440 haklısın ama tek bir suç için uygulanan ceza olmadığı için o idam bizim ülkeye gelmesin ağırlaştırılmış müebbet yesin hepsi
Mom090 Asklepios ülkede kadının adı yok kalmadı kaçıncı sınıf vatandaş olduk belli değil ah güzel Atatürk’üm ah diyesim geliyor kadın neyken nerelere geldi gerçi ülke battı satıldı nerelere geldi o ayrı 🤐
[silindi] Zaten akın akın cinayet işleniyor bu anlaşmanın ne hükmü vardı ki ? Göz göre göre kadınlar oluyor tecavüze uğruyor hele o çocuklara bebeler sonuç ne 🙄Güzel bı ceza uygulamadan önüne geçemezler.
inescapable [silindi] “güzel bir ceza uygulanmalı” demişsiniz, ne güzel demişsiniz. Sözleşme aile içi şiddeti ve kadın cinayetlerini önlemek için varolan bir sözleşmeydi. Uygun cezayı vermek de önlemenin en etkili yollarından biri. Burada sorun sözleşmede değildi. Sözleşme olduğu hâlde kadınlar katledilmiyordu. Sözleşme uygulanmadığı için o caniler bu kadar cesurdu. Ve maalesef sözleşmenin feshedilmesiyle canilerin cesareti iyice arttı, artacak. İşin başka ve yine çok acı bir boyutu ise sözleşmenin feshedilme şekli hukukumuza, anayasamıza aykırı. TBMM devredışı bırakılarak millet iradesi de yok sayılmış oldu. Yani maalesef olay “zaten sözleşme varken de kadınlar öldürülüyordu” kadar basit değil.