Anneler bebeğim sadece anne sütü alıyor . 1 hafta oldu işe başladım bebeğim önceden sıtok yaptığım sütleri içiyor gün içinde . Bende iş yerinde sağım yapıyorum . 7 saat çalışıyorum bu süreçte bazen 2 bazen 3 kez sağım yapıyorum fakat toplamda en fazla 170 cc süt birikiyor 2 göğüsten . Çok yıpranmış durumdayım . Sakin kalmaya sabretmeye kötü düşünmemeye çalışıyorum . Bu hafta yetecek kadar sütüm kaldı dolapta eğer günlük 170 cc süt sağımı devam ederse yani artmazsa cuma itibari ile mecbur mama destekli gitmem gerekiyor 🙄 bana yardımcı olun niye böyle oluyo ne yapmalıyım bebeğim daha çok küçük 😞 imkanım olsa işe dönmeyecektim fakat maddi açıdan sıkıntıdayız 🙄😞😞😞 bebeğim 2 ay 10 günlük .