Fdc53 mrb cnm bizde mama meme seklinde gidiyorduk dogdugundan beri 5ay bu sekilde gtti. 5.aydan sonra memeyi birakti sadece mama ile beslenmeye devm etti. 6.ayda ek gidaya basladik, fakat mamayi kesmedim ben suan 12 ay 2 gunluk hala mama yiyor . Kesmeyide dusunmuyorm anne sutu gibi goruyorum. Ama artik gunduzleri mama vermiyorum sadece geceleri yiyor 3-4 saatte bir uyanir gbi oluyor mama veriyorm yiyor uyuyor yine. Gece 9bucukta uykuya geciyor zaten. Sabaha kadar 3 maksimum 4 kez mama yemis oluyor. Dedigm gbi gun icinde hic mama yok :) 8bucuk 9aylikkenden beri boyle. Onun oncesinde gunduz hem ek gida hem mama yiyordu :) biraz uzun oldu kusura bakma, ama mamayi kesme derim zaten ek gida ile suan doyuramicaksin yani tadim aylari suan sizin doymak icin yemeyecek anlayacaksn :)